Известие

Collapse
No announcement yet.

Цена на нов клапан за вариатор

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Цена на нов клапан за вариатор

    Здравейте колеги. Имах проблем с вариатора преди 5- 6 месеца и на диагностиката даваше грешка. Прегледаха подробно нещата и ме посъветваха да си взема клапан от някоя авто морга. Така и направих и колата започна да върви както си трябва, но уви след няколко месеца и този клапан се скапа. Та въпроса ми е да ме посъветвате какво да правя. Моля ако някой от вас знае ориентировъчна цена на нов клапан да сподели. Колата е Алфа 156 1.8ts 98-ма. Предварително благодаря!
    Alfa Romeo 156 1.8TS' 97 - EX
    Alfa Romeo 156SW 1.9JTD 16V M-Jet' 04

  • #2
    Бих те посъветвал да питаш Ферариста. Мисля, че предлага добра алтернатива...
    Сливен, Alfa Romeo 156 1.8 TS '00

    Comment


    • #3
      Ок мерси за инфото. Ще го попитам
      Alfa Romeo 156 1.8TS' 97 - EX
      Alfa Romeo 156SW 1.9JTD 16V M-Jet' 04

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от slaf4u Покажи съобщение
        Бих те посъветвал да питаш Ферариста. Мисля, че предлага добра алтернатива...
        Ферариста предлага ремонт на вариатор, ама алтернатива на клапана? Нека сподели, че ми стана интересно. А и тя бобината на клапана се сменя лесно, но за да горят две една след друга може и централата да е (ако наистина са изгорели)
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #5
          Казаха ми че бобина централа окабеляване - всичко уж си било наред. Просто съм случил на кофти клапан

          Писах на Ферариста да видим какво ще каже по въпроса. Ако някой има друга идея или просто да ми каже ориентировачна цена ще е добре
          Last edited by tonov; d.m.y г., 11:46.
          Alfa Romeo 156 1.8TS' 97 - EX
          Alfa Romeo 156SW 1.9JTD 16V M-Jet' 04

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Liminat
            Наш колега не беше ли написал, че само смяна на клапан не е надеждно решение, или греша? Мисля, че след смяна на клапан измина известен брой километри и се оказа, че няма да стане без да сменя целия вариатор.
            Колеги, вие нещо пишете само за да се регистрирате. Колегата обясни, че вариаторът му е в ред, но му гори бобината на клапана за управлението му. Къде намерихте връзка м/у вариатор и горене на клапан - не знам

            ---------- Post added at 13:32 ---------- Previous post was at 13:31 ----------

            Първоначално публикувано от Kanev
            Ако действително е така работата не отива на добре и ще ми излезе доста солено ама кво да се прави. Какво ли не прави човек за любимата 156-ца
            Ако вариаторът не ти е тракал, не си за вариатор. Оправи си ел. проблема с горенето на бобината, което няма нищо общо с вариатора
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
              Колеги, вие нещо пишете само за да се регистрирате. Колегата обясни, че вариаторът му е в ред, но му гори бобината на клапана за управлението му. Къде намерихте връзка м/у вариатор и горене на клапан - не знам

              ---------- Post added at 13:32 ---------- Previous post was at 13:31 ----------

              Ако вариаторът не ти е тракал, не си за вариатор. Оправи си ел. проблема с горенето на бобината, което няма нищо общо с вариатора
              Той вариатора си трака, но не е чак фрапиращ шум като на стар дизел. Мерси много за съвета колега
              Alfa Romeo 156 1.8TS' 97 - EX
              Alfa Romeo 156SW 1.9JTD 16V M-Jet' 04

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Kanev Покажи съобщение
                Той вариатора си трака, но не е чак фрапиращ шум като на стар дизел. Мерси много за съвета колега
                Сипи си масло 10W60 и ще спре да трака като си оправиш клапана
                Last edited by tonov; d.m.y г., 11:47.
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #9
                  Селеноида е дефакто само едно буталце което бута друго "буталце"......ако е дефектен просто няма да го бута и вариатора няма да сработва.....не че колата не върви, но не върви както трябва........
                  За да имаш решение първо трябва да знаеш къде е проблема - във въпросния селеноид, или другаде.....не споменаваш каква точно грешка ти изписва????....
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                    Селеноида е дефакто само едно буталце което бута друго "буталце"......ако е дефектен просто няма да го бута и вариатора няма да сработва.....не че колата не върви, но не върви както трябва........
                    За да имаш решение първо трябва да знаеш къде е проблема - във въпросния селеноид, или другаде.....не споменаваш каква точно грешка ти изписва????....
                    Споменава Ники - изгорял, сменен с нов, работила и отново дал фира. Но не споменава как го е установил
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                      Споменава Ники - изгорял, сменен с нов, работила и отново дал фира. Но не споменава как го е установил
                      Пише - диагностиката даваше грешка - щом го е закачал и казва че имало грешка, нея питах каква е.....
                      Last edited by tonov; d.m.y г., 11:47.
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                        Селеноида е дефакто само едно буталце което бута друго "буталце"......ако е дефектен просто няма да го бута и вариатора няма да сработва.....не че колата не върви, но не върви както трябва........
                        За да имаш решение първо трябва да знаеш къде е проблема - във въпросния селеноид, или другаде.....не споменаваш каква точно грешка ти изписва????....

                        Точно това е проблема, че не се поинтересувах точно каква е грешката. Пича каза вариатора ти дава грешка - аз му викам каква грешка? Отвори гледа пипа и заключението беше "ами заминал ти е клапана" и толкоз. Значи като сложих клапана(който взех от 1 авто морга) намерен с 300 зора си бачкаше идеално. След това започна ту да работи, ту да не работи. И така около месец и половина все по рядко заработваше и накрая тотално отказа. Това мога да ти кажа.
                        Alfa Romeo 156 1.8TS' 97 - EX
                        Alfa Romeo 156SW 1.9JTD 16V M-Jet' 04

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Kanev Покажи съобщение
                          Точно това е проблема, че не се поинтересувах точно каква е грешката. Пича каза вариатора ти дава грешка - аз му викам каква грешка? Отвори гледа пипа и заключението беше "ами заминал ти е клапана" и толкоз. Значи като сложих клапана(който взех от 1 авто морга) намерен с 300 зора си бачкаше идеално. След това започна ту да работи, ту да не работи. И така около месец и половина все по рядко заработваше и накрая тотално отказа. Това мога да ти кажа.
                          Ами ела да го видим де. И аз съм от Сф
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Kanev Покажи съобщение
                            Точно това е проблема, че не се поинтересувах точно каква е грешката. Пича каза вариатора ти дава грешка - аз му викам каква грешка? Отвори гледа пипа и заключението беше "ами заминал ти е клапана" и толкоз. Значи като сложих клапана(който взех от 1 авто морга) намерен с 300 зора си бачкаше идеално. След това започна ту да работи, ту да не работи. И така около месец и половина все по рядко заработваше и накрая тотално отказа. Това мога да ти кажа.
                            Точно поради тая причина се ходи при някой който знае какво става, и не само чете грешки......
                            Щото само с отваряне, гледане и пипане трудно може да се разбере дали клапана е заминал.......разбира се да речем като пуснеш една маса с една жичка на единия от полюсите на селеноида, но за това както казах се ходи при някой който знае как да диагностицира това.....
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                              Точно поради тая причина се ходи при някой който знае какво става, и не само чете грешки......
                              Щото само с отваряне, гледане и пипане трудно може да се разбере дали клапана е заминал.......разбира се да речем като пуснеш една маса с една жичка на единия от полюсите на селеноида, но за това както казах се ходи при някой който знае как да диагностицира това.....
                              Освен това там е ШИМ, ако не се лъжа. И се проверява бобината много лесно
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment

                              Working...
                              X